Wednesday, June 6, 2012

disaat aku mncintaimu, knpa ini terjadi?


berkurun lamanya kurasakan..cintaku padamu..
azra..mgkin kau bkn jdoh aku, tp stlah 2 thon aku mngenali mu..
trnyata kau lah wanita terhebat. tp dsebabkan hbgan yg tdak mnjadi dan tak berkat juga tdak direstui.. inilah satu tamparan yang perit buat aku utk tgalkan kau...
kau tahu btapa cintanya aku padamu.. aku redha dgn kptusan kau.. aku terima seadaanya.. mgkin ini pgjaran buat aku. aku dpt belajar erti percintaan smasa dgan kau..dan dpt mmatangkan diri aku ini yg pada asalnya hya lelaki yg tdak tahu ttang percintaan.. kau mmg wanita terhebat pernah aku jmpa. kau tidak dpt ditandingi wanita lain. aku akan berusaha bersungguh2 utk dpt kn kau smula kelak nti dgn aku berjaya dlm pljran..aku jnji slagi aku belum jadi milik sesiapa. aku mnta maaf atas smua dosa aku trutama psal bnde tu. hrap kau trima dan aku pon trima dgn aku msti akn dpt wanita mcm aku juga.. im so sory.. hrap kau bhagia di luar sana..amin~

mohon kau lupa kn aku dan jgn cari aku lagi, aku ingin lupa kan kau spt mana yg kau mahu aku lakukan. aku tau kau tak nak aku lupakan kau. tp ini cara terbaik tok aku lepas kn kau..
2 thon adalah masa yg lama utk aku luangkan masa. 80% hdup aku masa tu hya trgat dan brsama kau azra..
tengs.. 9 september mrupakan trikh kramat kita.. kini susah dilupuskan dlam kotak ingatan kita..
tc kawan.. rindu awak nti..



Mengapa kau pergi, mengapa kau pergi 
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi, menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu 
datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu 
aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu 
datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencinta
Menyendiri lagi, menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Semoga engkau kan mengerti 
tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
Maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) 
untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencinta


im miss u so much azra..=((

No comments: